CUM SĂ RETURNEZI PRODUSELE?
RETURUL este CONTRACOST
CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CĂTRE CLIENT.
Ce ai de făcut?
1. Sună la orice companie de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa ta. Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului
2. Completează formularul de retur pe care l-ai primit în comandă cu datele corecte și complete. Nu uita să specifici contul bancar pentru a-ți putea returna banii.
3. Adaugă formularul completat în colet, alături de produsul pe care vrei să îl returnezi și bonul fiscal / factura aferentă comenzii
4. Specifică pe colet ”RETUR MBFashion” și trimite-l la adresa de experiede. Nu este posibil returul coletului personal la sediul firmei Fan Courier, acesta trebuie livrat.
5. Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea returului.
OBSERVAȚII:
· Nu uita să atașezi originalul sau copia dovezii de cumpărare (bonul fiscal sau factura) coletului-retur.
· Îți vom fi recunoscători dacă produsul va fi în împachetat cu grijă.
· Returnarea o faci pe cont propriu, costul de transport nu va fi rambursat. Nu ne trimite colete “cu plata la livare” – nu avem posibilități tehnice de a primi un astfel de colet.
· Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.
RECLAMAȚII
Te rugăm să ne contactezi folosind adresa de email vanzari@mbfashion.ro sau telefonic la numărul +40 758 255 380
PLATFORMA ODR
Dacă achiziționați bunurile în calitate de consumator, aveți dreptul să utilizați calea extrajudiciară de soluționare a litigiilor și de revendicare prin Platforma Interactivă de Soluționare a Disputelor Online (ODR), în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind sistemul online de soluționare a litigiilor în materie de consum și modificările la Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 și la Directiva 2009 / CE.
Platforma ODR este un instrument interactiv pus la dispoziția consumatorilor din Uniunea Europeană prin care se poate depune o plângere. Link către platforma SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr
În același timp, am dori să vă informăm că utilizarea acestui sistem de soluționare a litigiilor de către noi nu este obligatorie.
Dorim să vă reamintim că adresa de e-mail la care ne puteți contacta este: vanzari@mbfashion.ro